Kimi Räikkönen rajongoi oldal!!!!!!!
Kimi Räikkönen rajongoi oldal!!!!!!!
Következő futam

Társoldalam:
Rc-Horvath

 

 

     
MiniDrivers
     
Hírek, Infók
     
Ocho Macho fan
     
Képek világa
     
Szombathely (Savaria)
     
Aktuális

Forrás: www.időkép.hu

Hőtérkép Felhőkép Széltérkép

 Időjárás előrejelzés

 

Hőmérséklet:
Hőmérséklet Szombathely térségében

Páratartalom:
Páratartalom Szombathely térségében

Szélerő:
Szélerő Szombathely térségében

Szélirány:
Szélirány Szombathely térségében

Légnyomás:
Légnyomás Szombathely térségében

Csapadék:
Csapadék Szombathely térségében

Csapadékintenzitás:
Csapadékintenzitás Szombathely térségében

     
Menü
     
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
     
Autósport és Formula Magazin
2007/December www.formula.hu
     
Melyik pilóta?
Pilóta
Melyik a kedvenc pilótád?

Kimi Räikkönen
Felipe Massa
Heikki Kovalainen
Giancarlo Fisichella
Jenson Button
Rubens Barrichello
Fernando Alonso
Mark Webber
Nico Rosberg
Valaki más
Szavazás állása
Lezárt szavazások
     
Kérdés
Milyen?
Milyen az oldalam?

Nagyon jó! (5)
Jó! (4)
Elmegy! (3)
Nem jó! (2)
Nagyon rosz! (1)
Szavazás állása
Lezárt szavazások
     
Naptár
2025. Április
HKSCPSV
31
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
01
02
03
04
<<   >>
     
Kimi
     
Friss hírek

Következő 20 cikkElőző 20 cikk

Állítólag sikerült megegyezniük csapatoknak.

KimiRoland  2009.05.26. 07:46

Legalábbis ami a jövő évet. A csapatok állítólag megegyeztek abban, hogy jövőre 100 millió lesz a költségvetési sapka ami 2011-re tovább fog csökenni. Értesülések szerint azonban a Toyota a rossz szereplés miatt nem fog nevezni a 2010-es sorozatra.

Biztosat néhány nap múlva lehet kijelenteni, hiszen már javában tart a nevezési időszak egészen 29.-éig. Értesülések szerint eddig egyetlenegy idén indult csapat sem adta még le a nevezését.

A legújabb hírek szerint nincs semmi egyezség. Most a csapatok tartanak megbeszélést.

KimiRoland  2009.05.22. 16:43

Véget ért a tárgyalás ám még nem érkezett infó, hogy miről is született döntés. Azonban valószínűleg a legroszabb. Értesülések szerint azonban semmi megegyezés nem született a csapatok és az FIA között. Az FIA arra hivatkozik, hogy a szabályok már fixek mert elkezdődött a nevezés. Ha ez igaz a Ferrari és a Renault biztos kiszáll, a BMW a Toyota a RedBull és a ToroRosso is követheti őket.

Utolsó eély a sport megmentésére: Ismét tárgyalnak a csapatok és mosley.

KimiRoland  2009.05.22. 08:06

Mosleyék nem engednek és a csapatok sem akarják a szabályokat. A Ferrari szerint az utolsó esély a bíróság volt, ám az FIA ott is hazudott. Szerintük annak az esélye, hogy megegyezzenek csekély és fel kell készülni a megfelelő lépésekre. Egy fél mondat alapján pedig arra lehet következtetni, hogy új széria fog indulni ami simán lenyomhatja az F1-et. " Az FIA min dig is bezárkózott. Nem enged a csapatoknak semmilyen szabályjavaslatot és ez nincs így jól. A csapatoknak és az FIA-nak együtt kéne működnie, de ez eddig szinte soha nem történt meg. Rajtunk áll, hogy ezen változtassunk és bebizonyítsuk mi jobban csináljuk"

A Ferrari állítólag egy új széria indítása esetén hajlandó lenne egy 120 millió fontos plafont húzni első éveben azzal a szándékkal, hogy a kilépő istállók átmenjenek. Sőt állítólag első évben csak negyede lenne a nevezési díj és a pályák is harmadáron jöhetnének az új sorozatba. Állítólag a Ferrari egy külső csoportal együtműködve biztosítaná a 2010-es pénzösszeget az új sorozathoz ami hatlamas összeget jelenthet.

Räikkönen: Követem a Ferrarit bárhova is menjenek! Alonso: Ha a nagy csapatok mennek én is! Webber: A Ferrari kell a sportnak!

KimiRoland  2009.05.20. 18:54

Räikkönen pesszimista a jövő évvel kapcsolatban ami az F1-et illeti. A másik érdekesség, hogy a GPWR, GPWC nevet lefoglalták. Állítólag a Ferrari tette meg azzal a szándékkal, hogy előkészítse egy a jövő évben induló Formula autós bajnokságot ami az új királykategória lenne.

Räikkönen: „Eléggé biztos vagyok abban, hogy el fogunk tűnni a Forma-1-ből. De nem tudom, 100 százalékosan azért nem lehetek biztos. Nekem szerződésem van a Ferrarival és sok más sorozatban ott vannak, úgyhogy azt hiszem valamit fognak nekem találni. A Ferrarinál dolgozom és mi egy nagy család vagyunk. Ez a munkám és itt akarok versenyezni. Akármit csinálnak, én is azt akarom csinálni. Egy család vagyunk és együtt csináljuk a dolgokat. Ha a Ferrari és más nagy csapatok, mint a BMW vagy a McLaren nincsenek a sportban, az nem jó a Forma-1-nek. Ezek a csapatok jelentik a Forma-1-et és ha ezeket kicseréljük más csapatokra, újakra, amelyek a GP2-ből, vagy valahonnan máshonnan jönnek, akkor az már nem ugyanaz. A Forma-1 számomra a nagy csapatokról szól, együtt versenyzünk és megpróbáljuk a tőlünk telhető legjobbat nyújtani. Ez az én véleményem, de mindenkinek megvannak a saját ötletei."

Webber: „Remélem, hogy a sport jövőre is megfelelő állapotban lesz a benne résztvevő csapatokat illetően. Addig még sok víznek kell lefolynia a híd alatt és nagyon komoly egóknak ütköznie, úgyhogy majd meglátjuk. A Ferrari a Forma-1. A piros autóknak ott kell lennie a rajtrácson!"

Alonso: "Az élcsapatok jelentik a Forma 1-et. Nem pedig a leendő kiscsapatok. A rajongók nagy része a nagy csapatoknak szurkol. Azoknak akik most elhagynák a sportot. Ilyen körülmények közt nem tudnám elképzelni az F1-ben való versenyzést. Még fiatal vagyok és ebben az esetben más bajnokságban is indulnék."


Meg kell buktatni a Mosley álltal vezetett diktatúrát!!

KimiRoland  2009.05.19. 13:43

A közvélemény egyre hangosabb és dühösebb. Az FIA székház elött például tüntetők jelentek meg tegnap követelve Mosley távozását. Bár csak páran voltak, de érezni lehet egyfajta indulatot a levegőben. Olaszországban például vérdíjat tűznek ki abban az esetben Mosley fejére, ha a Ferrari kiszállna. állította egy magát meg nem kívánt nevezni állítólagosan az olasz maffiához tartozó egyén.

Olaszországban hatalmas kultusza van az F1-nek de főleg a Ferrarinak. Minden a Ferrariról szól. Nemzeti jó hírnek és büszkeségnek tartják. És valóban igaz, ha a legszentebb nemzeti ereklyét bemocskolják az nem maradhat megtorlatlanul. Az olasz pálya például kijelentette, amennyiben szétesik az F1 úgy a szerződés is felbomlik, mivel ők nem néhány másodrangú csapatért akarnak kiadni több milliót. Hasonló véleményen van a Belga, a Barcelonai, illetve a Német páylák is, Bár nem tisztázott, de eddig 42 csatorna közvetítette az F1-et a világon. jövőre állítólag több adó is úgy döntött, hogy szétszakadás esetén ők sem kívánják közvetíteni.

Scumacher: Az Ferrari távozása esetén az F1 megszűnik királykategóriának lenni.

KimiRoland  2009.05.19. 13:34

A Ferrari nagyon fontos a Formula-1-nek, mert nélkülük a bajnokság egy másodosztályú sorozattá válna. Kell lennie egy olyan megállapodásnak, mely lehetővé teszi, hogy a Ferrari is a sorozat része maradjon. A Formula-1 a Ferrari nélkül számomra elképzelhetetlen lenne!

Scheckter: A Forma 1-ben diktatúra van és próbálkoznak ennek megdöntésével a csapatok.

KimiRoland  2009.05.17. 19:21

"A politika, ami behálózza a Forma-1-et, valamint az a mód, ahogyan a sportot kezelik, nagyon-nagyon kiábrándító"- folytatta Jody Scheckter. Schekter 1979-ben lett világbajnok, a Ferrarival.

"Az FIA az elmúlt években egyszerűen szörnyű szabályokat és döntéseket hozott. A Forma-1-ben jelenleg diktatúra van, ami rossz, hiszen egy diktatúra előbb-utóbb elromlik. A csapatok próbálkoznak a diktatúra eltörlésével és számukra kedvező döntés elfogadtatásával." " Egy kicsit hasonlít a helyzet egy jelképes forradalomhoz, ahol a párt már minden roszat elkövetett de jót nem tett"

Mosley-ék gyakorlatilag segberúgták az élcsapatokat! NINCS SEMMILYEN KOMPROMISSZUM!!

KimiRoland  2009.05.15. 18:47

A csapatok most összeültek eldönteni mi legyen, de a képviselőik szerint akkor vége az együtműködésnek.

Ez az F1 végét is jelentheti. Több felmérés is igazolta ugyanis, hogy a rajongók sem kiváncsiak huszadrangú csapatok harcára.

Még mindig tárgyalnak a csapatok és Mosley

KimiRoland  2009.05.15. 16:48

Hosszúra nyúlnak a tárgyalások. A megbeszélésen állítólag heves viták is kialakultak, legalábbis erről számoltak be a kinnt tartózkodó riporterek. Ebédszünetben állítólag a FOTA elnöke Montezemolo meglehetősen feldultan indult a szünetre. Egyes hírek szerint semmilyen megállapodást nem tudnak tető alá hozni.

Rajogók: Nem kellenek új csapatok, Maradjanak a régiek! Ha mennek a csapatok mi is megyünk!

KimiRoland  2009.05.15. 12:03

Több felmérés is készült a hetekben melyek célja az volt, hogy rávilágítsanak a rajongók mennyire nem akarják az új csapatokat. a végeredmény nagyon meggyőző lett. Kérdésenként több ezer rajongó monta el a véleményét. Ha Mosley nem változtat sürgősen a felfogásán az az F1 bukásához fog vezetni. Egy sport csakolyan jó lehet mint a benne szereplő nevek. Márpedig a Ferrari és a Renault is elég nagy nevek. A rajongók több mint fele azt mondta, hogy soha többé nem néz f1-et amennyiben maradnak a szabályok és a csapatok távoznak.

Melyik csapat hiányozna a legjobban ha távozna? (3742)

1.Ferrari        86%
2.Renault         6%
3.McLaren       6%
4.Toyota          1%
5.RedBull         1%

Ha a tiltakozó csapatok távoznának néznél forma 1-et? (5732)

1.Soha többé                      57%
2.Talán néha                      22%
3.Igen                                 13%
4.Továbbra is nézném.       8%

Ha a Ferrari távozna néznél F1-et? (2274)

1.Nem         89%
2.Néha         8%
3.Igen          3%

Akarod, hogy legyenek új csapatok? (4937)

1.Ha az a jelenlegi csapatok távozását jelentené akkor nem.         89%
2.Nem mert ilyen alacsony költségvetéssel nem idevalók                7%
3.Igen jót tenne az F1-nek                                                                3%
4.Távozzanak a régiek jöjjenek az újak!                                            1%

A Williams sem ért egyet a szabályokkal de nevez 2010-re. Mosley holnap tárgyal a csapatokkal.

KimiRoland  2009.05.14. 18:59

Az FIA-nak nincs más választása. Be kell hódolnia a csapatoknak még ha ez a leendő csapatok elvesztését is jelenti. Ecclestone már érti a problémát és a csapatok mellé állt. Véleménye szerint választani kell egy népszerű, de költséges vagy egy népszerűtlen és költségkímélő F1 között. Továbbá, ha egy gyár költ akkor annyit tesz a programba amennyit tud.

Mosley a hírek szerint, bár próbálkozni fog az ötlete elfogadtatásával, de végül ha ez nem válik be akkor lemond a terveiről.

Az Autosport értesülései szerint jövőre nem lesz szabályozott költségvetés, de 2011-től 100 millióról kezdik évente 20 millióval csökkenteni a plafont egész 60 millióig.

A kettős szabályrendszer már biztos, hogy nem valósul meg.

Kimi: "Amióta idejöttem tudom, hogy a Ferrari több mint egy csapat, a Ferrari egy legenda. Megérteném, ha a Ferrari távozna.

KimiRoland  2009.05.13. 19:00

Luca di Montezemolo: "Örömömre szolgál, hogy számíthatunk a rajongók támogatására, és szeretnék köszönetet mondani, a világ minden tájáról érkező levelekért és a honlapunkra írt üzenetekért. Örülök, hogy számíthatunk a rajongók támogatására, akik megértik, hogy miért hoztuk meg ezt a döntést. Ha arra kényszerítenek, hogy elhagyjuk a bajnokságot, amelynek már hatvan éve a szereplői vagyunk, és ahol számos rekordot döntöttünk a győzelmeket illetően, akkor ennek csak az lesz az oka, hogy meg akarják változtatni a sport alapelveit. Ha valóban arra kerül sor, hogy elhagyjuk a Formula-1-et, akkor más versenyeken fogunk részt venni, ahol ismét örömet okozhatunk a szenvedélyes és elszánt rajongóknak. Az autósport a Ferrari egyik alapvető tevékenysége. Ezen semmi sem fog változtatni."

Kimi Räikkönen: "Nehéz elképzelni a Formula-1-et Ferrari nélkül. Amikor a McLaren-Mercedesnél versenyeztem, a Scuderia volt mérce, az a csapat, amelyhez minket is hasonlítgattak. Amióta idejöttem tudom, hogy a Ferrari több mint egy csapat, a Ferrari egy legenda. Mindig nagy szenvedéllyel voltam minden iránt, aminek motorja van, de a Formula-1-et mindig is a királykategóriának tartottam, a technológiát és versengést illetően. Ha valóban azok a szabályok lesznek érvényben, amelyekről nemrég döntött az FIA, nehéz lesz úgy tekinteni a Formula-1-es bajnokságra, mint eddig. Nem hiszem, hogy a versenyzők szívesen harcolnának a többiekkel különböző szabályok esetén, mert ez sem a sportnak, sem a rajongóknak nem kedvezne. Megértem, hogy a Ferrari ez esetben más versenyeken akar szerepelni."

Felipe Massa: "Meg tudom érteni a csapat okait, hogy így döntött. Az ötlet, hogy egy bajnokságban két szabályt alkalmazzanak, és olyan autók vehessenek részt, amelyek hátsó légterelője állítható és a fordulatszám sem korlátozott, abszurdum. Az idei esztendőben is láthattuk, hogy a bizonytalan szabályzat zavart okoz, különösen a rajongók körében. Csak gondoljanak bele mi történne, ha minden maradna úgy, ahogy az FIA előírta. Minden pilóta álma, hogy a Ferrarinál versenyezhessen a Formula-1-ben. Az én álmom valóra vált. A Ferrari gyermekkorom óta egyet jelent az autósporttal. Biztos vagyok abban, hogy van más versenysorozat is, ahol az emberek szívesen látnák a Ferrarit, ha arra kerül a sor, hogy elhagyják a Formula-1-et."

Kimi többször is hangsúlyozta, hogy a Ferrari lesz az utolsó f1-es csapata. a pilótáknak elvileg 2010 végéig van szerződése, de a távozás esetén kérdéses lenne a pilóták sorsa. Massa sem akar más csapatba menni, így feltehetően ő is felhagyna az f1-el. A csapat esetleg saját sorozatot is indíthat, vagy a LeMansba, vagy amerikába mennének.

Ferrari, BMW, Toyota, Renault, RedBull és ToroRosso csapatok fenyegetnek a kiszálással.

kimiRoland  2009.05.13. 18:53

A Renault hivatalosan is megerősítette, hogy amennyiben drasztikusan lemegy a költségvetési plafon jelenleg 40 millió, vagy bevezetik a kettős szabályrendszert akkor kiszállnak. A 40 millió bevezetése esetén a Ferrari is távozik, valamint valószínűleg a BMW is.

Ferrari: KISZÁLLUNK, HA JÖN A KÖLTSÉGVETÉSI SAPKA, VAGY A KETTŐS SZABÁLYRENDSZER!!

KimiRoland  2009.05.12. 18:16

A Ferrari vezetői ma üléseztek Maranellóban. Ahol a Forma1-es jövőről tárgyaltak.

A Ferrari elfogathatatlannak tartja a költségvetési sapkát a jelenlegi szinten. Valamint a kettős szabályrendszert.

A csapat kijelentette, abban az esetben ha bevezetik a 40 millió fontos plafont távoznak. "Abban egyetértünk, hogy csökkenteni kell a költségeket, de nem egyszerre. Egy csapat amely 150 millióból fejleszti idén az autót nem mehet le 40 millióra. Ez abszurd. A legalacsonyabb szint amit még hajlandóak lennénk elfogadni az a 80 millió font, de jobb lenne 100 millió és utána fokozatosan lehetne csökkenteni 80, majd 60 millióra és ott megállni. Ez is rengeteg munkatársunk elbocsájtásával járna azonban."

" A kettős szabályrendszer méginkább abszurd. Ez nem egy kétkategóriás verseny, pedig így azzá tennék."

Az biztos, hogy vagy a jelenlegi csapatok maradnak más szabályokkal, de úgy újak nem jönnének, vagy a szabályok nagyja marad és úgy a jelenlegi patináns csapatok mennének.

A Ferrari 1950 óta szerves része a Forma1-nek. Segítettek megszervezni az első nagydíjat, és minden évben indultak. A Ferrari bír ezefelül a sport rajongótáborának kb 50%-ával.

Ha nem változnak a jövő évi szabályok a RedBull is távozik!!!

KimiRoland  2009.05.11. 18:09

A Ferrari, a BMW, a Toyota, és most már a RedBull és persze a Tororosso is azt mondta, hogy ha nem változnak a dolgok nem neveznek. A tiltakozók közt a McLaren is ott van, valamint a ForceIndia is. Egyedül a Brawn és a Williams nem hadakozik.

Az FIA ülést hívott össze ahol meg akarják vitatni a jövő évre tervezett szabályokat. A csapatok jövőre minimum 80 millió eurós plafonnal akarnak versenyezni amit 2011-re 65 millióra 2012-re pedig 50 millióra csökkentenének. Az FIA ezt semmiképp nem akarja, hiszen a friss csapatok azért neveznének, mert 50 millió euró lenne a plafon.

Ezt viszont a Ferrari a BMW és a McLaren jövőre még biztos nem lenne hajlandó vállalni.

A hevesen tiltakozók sorába beállt a Toyota is

KimiRoland  2009.05.09. 22:01

A Toyota elnöke kijelentette amennyiben nem változnak meg komoly mértékben a jövőre tervezett szabályok nem fognak nevezni. Erre már nagyon kevés idő van, hiszen 18.-ától lehet a nevezéseket leadni 20.-áig. A Toyotához hasonlóan a BMW sem akar kettős szabályrendszer melett versenyezni. A Ferrari is elfogadhatatlannak tartja a jövő évi szabályokat.

Az hogy mi lesz és az FIA enged-e kérdéses. Az azonban biztos, hogy ha nem változik a helyzet a sok távozó melett az F1 szétis hullhat.

FOTA: AZ FIA AZONNAL TÁRGYALJON VELÜNK KÜLÖNBEN NEM NEVEZÜNK!!

KimiRoland  2009.05.07. 20:03

A Ferrari a McLaren a Renault a BMW is azonnali tárgyalásokat követel az FIA részéről. Ez a 4 teljesen ellenzi az ilyen mértékű megszorítást. Végül annyiban sikerült megállapodni, hogy jövőre 80 2011-re 65 2012-re 50 millió lenne a megkötés. Elvetik azonban az FIA féle ellenörzést, ugyanis a csapatok nem akarják, hogy az FIA betekintsen a dokumentumaikba. Ezzel egy külső felügyelő szervezetet bíznának meg. 

A kettős szabályrendszerrel egyik csapat sem ért egyet. A nevezésig már nincs sok idő és az FIA elvileg addig nem is ülésezik már. Azonban ha az FIA most nem ül le tárgyalni, és nem fogadják el a csapatok feltételeit kettészakadhat a Forma 1. A gyártók ebben az esetben biztos távoznának.

Luca di Montezemolo: (Ferrari és FOTA elnök)  "A Forma 1 jelenleg nagyon nem jó irányban halad. Ezek a szabályok a privát csapatok számára sem kedvezőek főleg nem a gyártók számára. Egy héten napi 24 órás munka folyik az év minden napján. Ha a költségeket 40 millióra tennénk le, akkor ez napi 8 óra lenne ami azt jelentené, hogy munkatársaink 2/3-át el kellene küldeni. Ha az FIA nem tárgyal velünk a nevezési határidőig, akkor a tagok nem írják alá a 2010-es szerződésüket és kilépnek a Forma1-ből. Reméljük azonban, hogy erre nem kerül sor, de ha továbbra is semmibe veszik a csapatok és szurkolók érdekeit bezárjuk a boltot."

A Ferrari a BMW és a McLaren biztos távozna ebben az esetben, pedig őnekik szurkol az F1-es rajongótábor 80%-a

A Hell Hungary aláírt a Williams-sel! Az energiatilag gyártó lógoja ott lesz az autókon már Barcelonában.

KimiRoland  2009.05.07. 16:25

A Hell Hungary energiaital gyártó cége jelenleg a RedBull után a legnépszerűbb italmárka. Idén már 32 millió példánynál is többet adtak el. Most a cég a Forma1-be is belépett. Ezentúl a Williams autóin fogjuk látni a  Hell lógoját azaz az "ördögöt". A lógo a hátsó szárny melett az orrkúpra is felkerült. Ezen felül a tankoló emberke a Hell álltal tervezett öltözékben fogja adagolni az üzemanyagot.

„Nagy öröm számomra, hogy egy ilyen kiemelkedő jelentőségű szponzorációs megállapodást köthettünk a HELL energiaitallal. Kiváló lehetőséget biztosítunk a HELL-nek nemzetközi üzleti tervei eléréséhez, és csak dicsérni tudom a növekedést és terjeszkedést célzó magabiztos marketing stratégiájukat" - mutatott rá Frank Williams, az AT&T Williams csapatfőnöke.

 „A HELL energiaital dinamikus növekedése teremtette meg a lehetőséget, hogy egy ilyen nagy lépést tegyünk a márka globális fejlesztésének útján. A Forma1 különleges világa olyan többletértéket biztosít, ami nagyban támogatja fő célunkat, hogy a nemzetközi energiaital piac második legnagyobb szereplőjévé váljunk" - hangsúlyozta Tomas Grosch, a Hell nemzetközi stratégiai igazgatója.

A Hell Hungary állítólag aláírt a Williamshez!

KimiRoland  2009.05.07. 07:51

A magyar energiaital gyátó óriás amely 2006-ban jött létre és tavaly már 100 millió eladott italától vált híressée. Tavaly az első negyed évben 22 millió darab fogyott míg idén ez a szám 37 millió darab. A cég rendkívül stabilan fejlődik és terjeszkedik. Ma már 16 országban árusítják az egyre népszerűbb márkát. Több díjat is nyert már mint a  legjobb új márka, vagy a méghízelgőbb legjobb energiaital címet. A tervek szerint jövőre már 24 országba szállítanának.

A hír miszerint a cég a Forma1-es szponzoráláson gondolkozik Április 1-jén látott napvilágot. Akkor a Brawn és a Williams csapatokkal is tárgyaltak. Úgy néz ki végül az utóbbival sikerült megegyezni. Azt, hogy mennyi pénzről szól a szerződés és milyen státuszú arról kevés az információ. de állítólag 20 millió euróról van szó és nagyszponzori szerződésről ami jelentené azt, hogy a főszponzor utáni legfontosabb szponzor.

A hírek szerint a Brawnal azért nem sikerült megállapodni, mert ahogy a csapat egyre több győzelmet szerzett az ár is ment feljebb. Ugyanennyi pénzért harmadennyi reklámhelyet kaptak volna.

Hivatalos bejelentés a napokban várható. Várhatóan ekkor fényderül minden részletre. A csapat állítólg már Barcelonában ráfesti a lógot az autóira. Amint lesz bejelentés  közlöm azt.

A BMW a Ferrari mellé állt Mosley szerint az F1 meglenne a Ferrari nélkül is.

KimiRoland  2009.05.05. 15:42

Valóságos háború van kibontakozóban. Míg a Renault a Brawn ellen indít kersztes háborút a FOM pénzek miatt addig a Ferrari és már a BMW is harcba szállt a maximalizált költségvetés ellen.

A Ferrari idén hozzávetőleg 130 millió fontból gazdálkodik ezt 2011-ig 40 millióra kellene csökkenteni ami lehetetlen a Ferrari vezetősége szerint. Megjegyezendő, hogy tavaly a Ferrari kb 140 millió fontot kersett és "csak" 130 millió fontot adtak ki, így a csapat pozitív pénzmérleggel zárt.

A BMW esetében ez idén 120 millió font körül van tavaly pedig kb 5 millió font veszteséget könyvelt el a Bajor gárda. Azt azonban ők is lehetetlennek tartják, hogy 40 millióra szorítsák le a kiadásokat. Ezenfelül nem tartják a sport érdekének ezt a hercehurcát. "A BMW számára nem vonzó egy olyan Formula-1-es bajnokság, ahol a csapatok különböző szabályok szerint versenyeznek."

A Toyota vezetősége 60 millióból a BMW és Ferrai pedig 80 millió körül akarják meghúzni a maximumot 2011-től, de senki nem akar kettős szabályzat melett versenyezni.

A csapatok állítólag megpróbálnak megegyezni, hogy jövőre senki ne vállalja a maximalizált költségvetést.

A másik érdekesség, hogy a legkevesebb pénzből a Force India gazdálkodik kb 60 millió fontból. Így nekik is drasztikusan csökkenteni kellene a kiadásokat.

Következő 20 cikkElőző 20 cikk

     
Egyéni világbajnokság állása

 

A 2013-as egyéni Vb Állása az Ausztrál Nagydíj után

 

H. Versenyző P. Gy.
1. Kimi Räikkönen (L) 25 1
2. Fernando Alonso (F) 18  
3. Sebastian Vettel (R) 15  
4. Felipe Massa (F) 12  
5. Lewis Hamilton (Me) 10  
6. Mark Webber (R) 8  
7. Adrian Sutil (FI) 6  
8. Paul di Resta (FI) 4  
9. Jensun Button (M) 2  
10. Romain Grosjean (L) 1  
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       

 

     
Csapat világbajnokság állása

F1 Csapat VB állása

F1 2012-es konstruktőri Világbajnokság végeredménye

 

H. Csapat P. Gy.
1. Ferrari -Ferrari 30  
2. Lotus -Renault 26 1
3. RedBull-Renault 23  
4. Mercedes-Mercedes 10  
5. ForceIndia-Mercedes 10  
6. McLaren-Mercedes 2  
       
       
       
       
       

 

     
2013
     
F1-el kapcsolatos adatok.
     
Társalgó
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
     
KI KÉRI?
E-mail cím:

Feliratkozás
Leiratkozás
SúgóSúgó
     
Társoldalak,Ajánlott oldalak.

kimiandall.gportal.hu

sportsztar.gportal.hu

gportal.hu/kimiraikkoneniceman

gportal.hu/kimiraikkonen

hondaf1.atw.hu

formula1lap.gportal.hu  

kimi-fanok-clubja.try.hu  

gportal.hu/pgeri92-mclaren

gportal.hu/temegkimi

gportal.hu/totti6071  

f1kimifan.gportal.hu

kimimania.gportal.hu

coolteam.gportal.hu

daneeswebpage.gportal.hu

fociland.gportal.hu

dakar.gportal.hu

forzaferrari.gportal.hu

     

Hímes tojás, nyuszipár, téged vár a Mesetár! Kukkants be hozzánk!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168    *****    Nagyon ütõs volt a Nintendo Switch 2 Direct! Elemzést a látottakról pedig itt olvashatsz!    *****    Elkészítem születési horoszkópod és ajándék 3 éves elõrejelzésed. Utána szóban minden kérdésedet megbeszéljük! Kattints    *****    Könyves oldal - egy jó könyv, elrepít bárhová - Könyves oldal    *****    20 éve jelent meg a Nintendo DS! Emlékezzünk meg ról, hisz olyan sok szép perccel ajándékozott meg minket a játékaival!    *****    Ha érdekelnek az animék,mangák,videojátékok, japán és holland nyelv és kultúra, akkor látogass el a személyes oldalamra.    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Könyves oldal - Ágica Könyvtára - ahol megnézheted milyen könyveim vannak, miket olvasok, mik a terveim...    *****    Megtörtént Bûnügyekkel foglalkozó oldal - magyar és külföldi esetek.    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    A boroszkányok gyorsan megtanulják... Minden mágia megköveteli a maga árát. De vajon mekkora lehet ez az ár? - FRPG    *****    Alkosd meg a saját karaktered, és irányítsd a sorsát! Vajon képes lenne túlélni egy ilyen titkokkal teli helyen? - FRPG    *****    Mindig tudnod kell, melyik kiköt&#245; felé tartasz. - ROSE HARBOR, a mi városunk - FRPG    *****    Akad mindannyijukban valami közös, valami ide vezette õket, a delaware-i aprócska kikötõvárosba... - FRPG    *****    boroszkány, vérfarkas, alakváltó, démon és angyal... szavak, amik mind jelentenek valamit - csatlakozz közénk - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    why do all monsters come out at night - FRPG - Csatlakozz közénk! - Írj, és éld át a kalandokat!    *****    CRIMECASESNIGHT - Igazi Bûntényekkel foglalkozó oldal    *****    Figyelem, figyelem! A második vágányra karácsonyi mese érkezett! Mesés karácsonyt kíván mindenkinek: a Mesetáros