|
Állítólag sikerült megegyezniük csapatoknak. |
KimiRoland |
2009.05.26. 07:46 |
Legalábbis ami a jövő évet. A csapatok állítólag megegyeztek abban, hogy jövőre 100 millió lesz a költségvetési sapka ami 2011-re tovább fog csökenni. Értesülések szerint azonban a Toyota a rossz szereplés miatt nem fog nevezni a 2010-es sorozatra.
Biztosat néhány nap múlva lehet kijelenteni, hiszen már javában tart a nevezési időszak egészen 29.-éig. Értesülések szerint eddig egyetlenegy idén indult csapat sem adta még le a nevezését. |
A legújabb hírek szerint nincs semmi egyezség. Most a csapatok tartanak megbeszélést. |
KimiRoland |
2009.05.22. 16:43 |
Véget ért a tárgyalás ám még nem érkezett infó, hogy miről is született döntés. Azonban valószínűleg a legroszabb. Értesülések szerint azonban semmi megegyezés nem született a csapatok és az FIA között. Az FIA arra hivatkozik, hogy a szabályok már fixek mert elkezdődött a nevezés. Ha ez igaz a Ferrari és a Renault biztos kiszáll, a BMW a Toyota a RedBull és a ToroRosso is követheti őket. |
Utolsó eély a sport megmentésére: Ismét tárgyalnak a csapatok és mosley. |
KimiRoland |
2009.05.22. 08:06 |
Mosleyék nem engednek és a csapatok sem akarják a szabályokat. A Ferrari szerint az utolsó esély a bíróság volt, ám az FIA ott is hazudott. Szerintük annak az esélye, hogy megegyezzenek csekély és fel kell készülni a megfelelő lépésekre. Egy fél mondat alapján pedig arra lehet következtetni, hogy új széria fog indulni ami simán lenyomhatja az F1-et. " Az FIA min dig is bezárkózott. Nem enged a csapatoknak semmilyen szabályjavaslatot és ez nincs így jól. A csapatoknak és az FIA-nak együtt kéne működnie, de ez eddig szinte soha nem történt meg. Rajtunk áll, hogy ezen változtassunk és bebizonyítsuk mi jobban csináljuk"
A Ferrari állítólag egy új széria indítása esetén hajlandó lenne egy 120 millió fontos plafont húzni első éveben azzal a szándékkal, hogy a kilépő istállók átmenjenek. Sőt állítólag első évben csak negyede lenne a nevezési díj és a pályák is harmadáron jöhetnének az új sorozatba. Állítólag a Ferrari egy külső csoportal együtműködve biztosítaná a 2010-es pénzösszeget az új sorozathoz ami hatlamas összeget jelenthet. |
Räikkönen: Követem a Ferrarit bárhova is menjenek! Alonso: Ha a nagy csapatok mennek én is! Webber: A Ferrari kell a sportnak! |
KimiRoland |
2009.05.20. 18:54 |
Räikkönen pesszimista a jövő évvel kapcsolatban ami az F1-et illeti. A másik érdekesség, hogy a GPWR, GPWC nevet lefoglalták. Állítólag a Ferrari tette meg azzal a szándékkal, hogy előkészítse egy a jövő évben induló Formula autós bajnokságot ami az új királykategória lenne.
Räikkönen: „Eléggé biztos vagyok abban, hogy el fogunk tűnni a Forma-1-ből. De nem tudom, 100 százalékosan azért nem lehetek biztos. Nekem szerződésem van a Ferrarival és sok más sorozatban ott vannak, úgyhogy azt hiszem valamit fognak nekem találni. A Ferrarinál dolgozom és mi egy nagy család vagyunk. Ez a munkám és itt akarok versenyezni. Akármit csinálnak, én is azt akarom csinálni. Egy család vagyunk és együtt csináljuk a dolgokat. Ha a Ferrari és más nagy csapatok, mint a BMW vagy a McLaren nincsenek a sportban, az nem jó a Forma-1-nek. Ezek a csapatok jelentik a Forma-1-et és ha ezeket kicseréljük más csapatokra, újakra, amelyek a GP2-ből, vagy valahonnan máshonnan jönnek, akkor az már nem ugyanaz. A Forma-1 számomra a nagy csapatokról szól, együtt versenyzünk és megpróbáljuk a tőlünk telhető legjobbat nyújtani. Ez az én véleményem, de mindenkinek megvannak a saját ötletei."
Webber: „Remélem, hogy a sport jövőre is megfelelő állapotban lesz a benne résztvevő csapatokat illetően. Addig még sok víznek kell lefolynia a híd alatt és nagyon komoly egóknak ütköznie, úgyhogy majd meglátjuk. A Ferrari a Forma-1. A piros autóknak ott kell lennie a rajtrácson!"
Alonso: "Az élcsapatok jelentik a Forma 1-et. Nem pedig a leendő kiscsapatok. A rajongók nagy része a nagy csapatoknak szurkol. Azoknak akik most elhagynák a sportot. Ilyen körülmények közt nem tudnám elképzelni az F1-ben való versenyzést. Még fiatal vagyok és ebben az esetben más bajnokságban is indulnék."
|
Meg kell buktatni a Mosley álltal vezetett diktatúrát!! |
KimiRoland |
2009.05.19. 13:43 |
A közvélemény egyre hangosabb és dühösebb. Az FIA székház elött például tüntetők jelentek meg tegnap követelve Mosley távozását. Bár csak páran voltak, de érezni lehet egyfajta indulatot a levegőben. Olaszországban például vérdíjat tűznek ki abban az esetben Mosley fejére, ha a Ferrari kiszállna. állította egy magát meg nem kívánt nevezni állítólagosan az olasz maffiához tartozó egyén.
Olaszországban hatalmas kultusza van az F1-nek de főleg a Ferrarinak. Minden a Ferrariról szól. Nemzeti jó hírnek és büszkeségnek tartják. És valóban igaz, ha a legszentebb nemzeti ereklyét bemocskolják az nem maradhat megtorlatlanul. Az olasz pálya például kijelentette, amennyiben szétesik az F1 úgy a szerződés is felbomlik, mivel ők nem néhány másodrangú csapatért akarnak kiadni több milliót. Hasonló véleményen van a Belga, a Barcelonai, illetve a Német páylák is, Bár nem tisztázott, de eddig 42 csatorna közvetítette az F1-et a világon. jövőre állítólag több adó is úgy döntött, hogy szétszakadás esetén ők sem kívánják közvetíteni. |
Scumacher: Az Ferrari távozása esetén az F1 megszűnik királykategóriának lenni. |
KimiRoland |
2009.05.19. 13:34 |
A Ferrari nagyon fontos a Formula-1-nek, mert nélkülük a bajnokság egy másodosztályú sorozattá válna. Kell lennie egy olyan megállapodásnak, mely lehetővé teszi, hogy a Ferrari is a sorozat része maradjon. A Formula-1 a Ferrari nélkül számomra elképzelhetetlen lenne! |
Scheckter: A Forma 1-ben diktatúra van és próbálkoznak ennek megdöntésével a csapatok. |
KimiRoland |
2009.05.17. 19:21 |
"A politika, ami behálózza a Forma-1-et, valamint az a mód, ahogyan a sportot kezelik, nagyon-nagyon kiábrándító"- folytatta Jody Scheckter. Schekter 1979-ben lett világbajnok, a Ferrarival.
"Az FIA az elmúlt években egyszerűen szörnyű szabályokat és döntéseket hozott. A Forma-1-ben jelenleg diktatúra van, ami rossz, hiszen egy diktatúra előbb-utóbb elromlik. A csapatok próbálkoznak a diktatúra eltörlésével és számukra kedvező döntés elfogadtatásával." " Egy kicsit hasonlít a helyzet egy jelképes forradalomhoz, ahol a párt már minden roszat elkövetett de jót nem tett"
|
Mosley-ék gyakorlatilag segberúgták az élcsapatokat! NINCS SEMMILYEN KOMPROMISSZUM!! |
KimiRoland |
2009.05.15. 18:47 |
A csapatok most összeültek eldönteni mi legyen, de a képviselőik szerint akkor vége az együtműködésnek.
Ez az F1 végét is jelentheti. Több felmérés is igazolta ugyanis, hogy a rajongók sem kiváncsiak huszadrangú csapatok harcára.
|
Még mindig tárgyalnak a csapatok és Mosley |
KimiRoland |
2009.05.15. 16:48 |
Hosszúra nyúlnak a tárgyalások. A megbeszélésen állítólag heves viták is kialakultak, legalábbis erről számoltak be a kinnt tartózkodó riporterek. Ebédszünetben állítólag a FOTA elnöke Montezemolo meglehetősen feldultan indult a szünetre. Egyes hírek szerint semmilyen megállapodást nem tudnak tető alá hozni.
|
Rajogók: Nem kellenek új csapatok, Maradjanak a régiek! Ha mennek a csapatok mi is megyünk! |
KimiRoland |
2009.05.15. 12:03 |
Több felmérés is készült a hetekben melyek célja az volt, hogy rávilágítsanak a rajongók mennyire nem akarják az új csapatokat. a végeredmény nagyon meggyőző lett. Kérdésenként több ezer rajongó monta el a véleményét. Ha Mosley nem változtat sürgősen a felfogásán az az F1 bukásához fog vezetni. Egy sport csakolyan jó lehet mint a benne szereplő nevek. Márpedig a Ferrari és a Renault is elég nagy nevek. A rajongók több mint fele azt mondta, hogy soha többé nem néz f1-et amennyiben maradnak a szabályok és a csapatok távoznak.
Melyik csapat hiányozna a legjobban ha távozna? (3742)
1.Ferrari 86%
2.Renault 6%
3.McLaren 6%
4.Toyota 1%
5.RedBull 1%
Ha a tiltakozó csapatok távoznának néznél forma 1-et? (5732)
1.Soha többé 57%
2.Talán néha 22%
3.Igen 13%
4.Továbbra is nézném. 8%
Ha a Ferrari távozna néznél F1-et? (2274)
1.Nem 89%
2.Néha 8%
3.Igen 3%
Akarod, hogy legyenek új csapatok? (4937)
1.Ha az a jelenlegi csapatok távozását jelentené akkor nem. 89%
2.Nem mert ilyen alacsony költségvetéssel nem idevalók 7%
3.Igen jót tenne az F1-nek 3%
4.Távozzanak a régiek jöjjenek az újak! 1%
|
A Williams sem ért egyet a szabályokkal de nevez 2010-re. Mosley holnap tárgyal a csapatokkal. |
KimiRoland |
2009.05.14. 18:59 |
Az FIA-nak nincs más választása. Be kell hódolnia a csapatoknak még ha ez a leendő csapatok elvesztését is jelenti. Ecclestone már érti a problémát és a csapatok mellé állt. Véleménye szerint választani kell egy népszerű, de költséges vagy egy népszerűtlen és költségkímélő F1 között. Továbbá, ha egy gyár költ akkor annyit tesz a programba amennyit tud.
Mosley a hírek szerint, bár próbálkozni fog az ötlete elfogadtatásával, de végül ha ez nem válik be akkor lemond a terveiről.
Az Autosport értesülései szerint jövőre nem lesz szabályozott költségvetés, de 2011-től 100 millióról kezdik évente 20 millióval csökkenteni a plafont egész 60 millióig.
A kettős szabályrendszer már biztos, hogy nem valósul meg.
|
Kimi: "Amióta idejöttem tudom, hogy a Ferrari több mint egy csapat, a Ferrari egy legenda. Megérteném, ha a Ferrari távozna. |
KimiRoland |
2009.05.13. 19:00 |
Luca di Montezemolo: "Örömömre szolgál, hogy számíthatunk a rajongók támogatására, és szeretnék köszönetet mondani, a világ minden tájáról érkező levelekért és a honlapunkra írt üzenetekért. Örülök, hogy számíthatunk a rajongók támogatására, akik megértik, hogy miért hoztuk meg ezt a döntést. Ha arra kényszerítenek, hogy elhagyjuk a bajnokságot, amelynek már hatvan éve a szereplői vagyunk, és ahol számos rekordot döntöttünk a győzelmeket illetően, akkor ennek csak az lesz az oka, hogy meg akarják változtatni a sport alapelveit. Ha valóban arra kerül sor, hogy elhagyjuk a Formula-1-et, akkor más versenyeken fogunk részt venni, ahol ismét örömet okozhatunk a szenvedélyes és elszánt rajongóknak. Az autósport a Ferrari egyik alapvető tevékenysége. Ezen semmi sem fog változtatni."
Kimi Räikkönen: "Nehéz elképzelni a Formula-1-et Ferrari nélkül. Amikor a McLaren-Mercedesnél versenyeztem, a Scuderia volt mérce, az a csapat, amelyhez minket is hasonlítgattak. Amióta idejöttem tudom, hogy a Ferrari több mint egy csapat, a Ferrari egy legenda. Mindig nagy szenvedéllyel voltam minden iránt, aminek motorja van, de a Formula-1-et mindig is a királykategóriának tartottam, a technológiát és versengést illetően. Ha valóban azok a szabályok lesznek érvényben, amelyekről nemrég döntött az FIA, nehéz lesz úgy tekinteni a Formula-1-es bajnokságra, mint eddig. Nem hiszem, hogy a versenyzők szívesen harcolnának a többiekkel különböző szabályok esetén, mert ez sem a sportnak, sem a rajongóknak nem kedvezne. Megértem, hogy a Ferrari ez esetben más versenyeken akar szerepelni."
Felipe Massa: "Meg tudom érteni a csapat okait, hogy így döntött. Az ötlet, hogy egy bajnokságban két szabályt alkalmazzanak, és olyan autók vehessenek részt, amelyek hátsó légterelője állítható és a fordulatszám sem korlátozott, abszurdum. Az idei esztendőben is láthattuk, hogy a bizonytalan szabályzat zavart okoz, különösen a rajongók körében. Csak gondoljanak bele mi történne, ha minden maradna úgy, ahogy az FIA előírta. Minden pilóta álma, hogy a Ferrarinál versenyezhessen a Formula-1-ben. Az én álmom valóra vált. A Ferrari gyermekkorom óta egyet jelent az autósporttal. Biztos vagyok abban, hogy van más versenysorozat is, ahol az emberek szívesen látnák a Ferrarit, ha arra kerül a sor, hogy elhagyják a Formula-1-et."
Kimi többször is hangsúlyozta, hogy a Ferrari lesz az utolsó f1-es csapata. a pilótáknak elvileg 2010 végéig van szerződése, de a távozás esetén kérdéses lenne a pilóták sorsa. Massa sem akar más csapatba menni, így feltehetően ő is felhagyna az f1-el. A csapat esetleg saját sorozatot is indíthat, vagy a LeMansba, vagy amerikába mennének.
|
Ferrari, BMW, Toyota, Renault, RedBull és ToroRosso csapatok fenyegetnek a kiszálással. |
kimiRoland |
2009.05.13. 18:53 |
A Renault hivatalosan is megerősítette, hogy amennyiben drasztikusan lemegy a költségvetési plafon jelenleg 40 millió, vagy bevezetik a kettős szabályrendszert akkor kiszállnak. A 40 millió bevezetése esetén a Ferrari is távozik, valamint valószínűleg a BMW is. |
Ferrari: KISZÁLLUNK, HA JÖN A KÖLTSÉGVETÉSI SAPKA, VAGY A KETTŐS SZABÁLYRENDSZER!! |
KimiRoland |
2009.05.12. 18:16 |
A Ferrari vezetői ma üléseztek Maranellóban. Ahol a Forma1-es jövőről tárgyaltak.
A Ferrari elfogathatatlannak tartja a költségvetési sapkát a jelenlegi szinten. Valamint a kettős szabályrendszert.
A csapat kijelentette, abban az esetben ha bevezetik a 40 millió fontos plafont távoznak. "Abban egyetértünk, hogy csökkenteni kell a költségeket, de nem egyszerre. Egy csapat amely 150 millióból fejleszti idén az autót nem mehet le 40 millióra. Ez abszurd. A legalacsonyabb szint amit még hajlandóak lennénk elfogadni az a 80 millió font, de jobb lenne 100 millió és utána fokozatosan lehetne csökkenteni 80, majd 60 millióra és ott megállni. Ez is rengeteg munkatársunk elbocsájtásával járna azonban."
" A kettős szabályrendszer méginkább abszurd. Ez nem egy kétkategóriás verseny, pedig így azzá tennék."
Az biztos, hogy vagy a jelenlegi csapatok maradnak más szabályokkal, de úgy újak nem jönnének, vagy a szabályok nagyja marad és úgy a jelenlegi patináns csapatok mennének.
A Ferrari 1950 óta szerves része a Forma1-nek. Segítettek megszervezni az első nagydíjat, és minden évben indultak. A Ferrari bír ezefelül a sport rajongótáborának kb 50%-ával. |
Ha nem változnak a jövő évi szabályok a RedBull is távozik!!! |
KimiRoland |
2009.05.11. 18:09 |
A Ferrari, a BMW, a Toyota, és most már a RedBull és persze a Tororosso is azt mondta, hogy ha nem változnak a dolgok nem neveznek. A tiltakozók közt a McLaren is ott van, valamint a ForceIndia is. Egyedül a Brawn és a Williams nem hadakozik.
Az FIA ülést hívott össze ahol meg akarják vitatni a jövő évre tervezett szabályokat. A csapatok jövőre minimum 80 millió eurós plafonnal akarnak versenyezni amit 2011-re 65 millióra 2012-re pedig 50 millióra csökkentenének. Az FIA ezt semmiképp nem akarja, hiszen a friss csapatok azért neveznének, mert 50 millió euró lenne a plafon.
Ezt viszont a Ferrari a BMW és a McLaren jövőre még biztos nem lenne hajlandó vállalni. |
A hevesen tiltakozók sorába beállt a Toyota is |
KimiRoland |
2009.05.09. 22:01 |
A Toyota elnöke kijelentette amennyiben nem változnak meg komoly mértékben a jövőre tervezett szabályok nem fognak nevezni. Erre már nagyon kevés idő van, hiszen 18.-ától lehet a nevezéseket leadni 20.-áig. A Toyotához hasonlóan a BMW sem akar kettős szabályrendszer melett versenyezni. A Ferrari is elfogadhatatlannak tartja a jövő évi szabályokat.
Az hogy mi lesz és az FIA enged-e kérdéses. Az azonban biztos, hogy ha nem változik a helyzet a sok távozó melett az F1 szétis hullhat. |
FOTA: AZ FIA AZONNAL TÁRGYALJON VELÜNK KÜLÖNBEN NEM NEVEZÜNK!! |
KimiRoland |
2009.05.07. 20:03 |
A Ferrari a McLaren a Renault a BMW is azonnali tárgyalásokat követel az FIA részéről. Ez a 4 teljesen ellenzi az ilyen mértékű megszorítást. Végül annyiban sikerült megállapodni, hogy jövőre 80 2011-re 65 2012-re 50 millió lenne a megkötés. Elvetik azonban az FIA féle ellenörzést, ugyanis a csapatok nem akarják, hogy az FIA betekintsen a dokumentumaikba. Ezzel egy külső felügyelő szervezetet bíznának meg.
A kettős szabályrendszerrel egyik csapat sem ért egyet. A nevezésig már nincs sok idő és az FIA elvileg addig nem is ülésezik már. Azonban ha az FIA most nem ül le tárgyalni, és nem fogadják el a csapatok feltételeit kettészakadhat a Forma 1. A gyártók ebben az esetben biztos távoznának.
Luca di Montezemolo: (Ferrari és FOTA elnök) "A Forma 1 jelenleg nagyon nem jó irányban halad. Ezek a szabályok a privát csapatok számára sem kedvezőek főleg nem a gyártók számára. Egy héten napi 24 órás munka folyik az év minden napján. Ha a költségeket 40 millióra tennénk le, akkor ez napi 8 óra lenne ami azt jelentené, hogy munkatársaink 2/3-át el kellene küldeni. Ha az FIA nem tárgyal velünk a nevezési határidőig, akkor a tagok nem írják alá a 2010-es szerződésüket és kilépnek a Forma1-ből. Reméljük azonban, hogy erre nem kerül sor, de ha továbbra is semmibe veszik a csapatok és szurkolók érdekeit bezárjuk a boltot."
A Ferrari a BMW és a McLaren biztos távozna ebben az esetben, pedig őnekik szurkol az F1-es rajongótábor 80%-a |
A Hell Hungary aláírt a Williams-sel! Az energiatilag gyártó lógoja ott lesz az autókon már Barcelonában. |
KimiRoland |
2009.05.07. 16:25 |
A Hell Hungary energiaital gyártó cége jelenleg a RedBull után a legnépszerűbb italmárka. Idén már 32 millió példánynál is többet adtak el. Most a cég a Forma1-be is belépett. Ezentúl a Williams autóin fogjuk látni a Hell lógoját azaz az "ördögöt". A lógo a hátsó szárny melett az orrkúpra is felkerült. Ezen felül a tankoló emberke a Hell álltal tervezett öltözékben fogja adagolni az üzemanyagot.
„Nagy öröm számomra, hogy egy ilyen kiemelkedő jelentőségű szponzorációs megállapodást köthettünk a HELL energiaitallal. Kiváló lehetőséget biztosítunk a HELL-nek nemzetközi üzleti tervei eléréséhez, és csak dicsérni tudom a növekedést és terjeszkedést célzó magabiztos marketing stratégiájukat" - mutatott rá Frank Williams, az AT&T Williams csapatfőnöke.
„A HELL energiaital dinamikus növekedése teremtette meg a lehetőséget, hogy egy ilyen nagy lépést tegyünk a márka globális fejlesztésének útján. A Forma1 különleges világa olyan többletértéket biztosít, ami nagyban támogatja fő célunkat, hogy a nemzetközi energiaital piac második legnagyobb szereplőjévé váljunk" - hangsúlyozta Tomas Grosch, a Hell nemzetközi stratégiai igazgatója. |
A Hell Hungary állítólag aláírt a Williamshez! |
KimiRoland |
2009.05.07. 07:51 |
A magyar energiaital gyátó óriás amely 2006-ban jött létre és tavaly már 100 millió eladott italától vált híressée. Tavaly az első negyed évben 22 millió darab fogyott míg idén ez a szám 37 millió darab. A cég rendkívül stabilan fejlődik és terjeszkedik. Ma már 16 országban árusítják az egyre népszerűbb márkát. Több díjat is nyert már mint a legjobb új márka, vagy a méghízelgőbb legjobb energiaital címet. A tervek szerint jövőre már 24 országba szállítanának.
A hír miszerint a cég a Forma1-es szponzoráláson gondolkozik Április 1-jén látott napvilágot. Akkor a Brawn és a Williams csapatokkal is tárgyaltak. Úgy néz ki végül az utóbbival sikerült megegyezni. Azt, hogy mennyi pénzről szól a szerződés és milyen státuszú arról kevés az információ. de állítólag 20 millió euróról van szó és nagyszponzori szerződésről ami jelentené azt, hogy a főszponzor utáni legfontosabb szponzor.
A hírek szerint a Brawnal azért nem sikerült megállapodni, mert ahogy a csapat egyre több győzelmet szerzett az ár is ment feljebb. Ugyanennyi pénzért harmadennyi reklámhelyet kaptak volna.
Hivatalos bejelentés a napokban várható. Várhatóan ekkor fényderül minden részletre. A csapat állítólg már Barcelonában ráfesti a lógot az autóira. Amint lesz bejelentés közlöm azt. |
A BMW a Ferrari mellé állt Mosley szerint az F1 meglenne a Ferrari nélkül is. |
KimiRoland |
2009.05.05. 15:42 |
Valóságos háború van kibontakozóban. Míg a Renault a Brawn ellen indít kersztes háborút a FOM pénzek miatt addig a Ferrari és már a BMW is harcba szállt a maximalizált költségvetés ellen.
A Ferrari idén hozzávetőleg 130 millió fontból gazdálkodik ezt 2011-ig 40 millióra kellene csökkenteni ami lehetetlen a Ferrari vezetősége szerint. Megjegyezendő, hogy tavaly a Ferrari kb 140 millió fontot kersett és "csak" 130 millió fontot adtak ki, így a csapat pozitív pénzmérleggel zárt.
A BMW esetében ez idén 120 millió font körül van tavaly pedig kb 5 millió font veszteséget könyvelt el a Bajor gárda. Azt azonban ők is lehetetlennek tartják, hogy 40 millióra szorítsák le a kiadásokat. Ezenfelül nem tartják a sport érdekének ezt a hercehurcát. "A BMW számára nem vonzó egy olyan Formula-1-es bajnokság, ahol a csapatok különböző szabályok szerint versenyeznek."
A Toyota vezetősége 60 millióból a BMW és Ferrai pedig 80 millió körül akarják meghúzni a maximumot 2011-től, de senki nem akar kettős szabályzat melett versenyezni.
A csapatok állítólag megpróbálnak megegyezni, hogy jövőre senki ne vállalja a maximalizált költségvetést.
A másik érdekesség, hogy a legkevesebb pénzből a Force India gazdálkodik kb 60 millió fontból. Így nekik is drasztikusan csökkenteni kellene a kiadásokat. |
| |